dimarts, 16 de novembre del 2010

Poema de na Miriam!

La poesia!

Crec que els poetes, els músics i els pintors escriuen o pinten per diferents motius: Perquè no saben expressar-se d'una altra manera, per "hobby"o perquè els fa sentir millor. La veritat és que en el meu cas, per poder escriure un poema, necessitaria que em visitassin moltes muses.

El tema que m'agrada més per escriure un poema és el que parla sobre la vida mateixa. Et pots posar a pensar sobre el dia a dia i és més fàcil inspirar.te.

Però sola em costaria molt i no sé si em posaria a escriure, encara que mai no es pot dir "
D'aquesta aigua no en beuré", perquè fins fa poquet ni tan sols m'agradava llegir-ne.

A principi de curs la nostra tutora ens va posar com a feina escriure un poema i el vaig fer amb un poc de por, però una vegada el vaig tenir escrit, em vaig adonar que no tenia per què s
er un obstacle per a mi.


Crec que si hagués de tornar a escriure'n un de manera voluntària hauria de ser a un lloc tranquil per poder estar inspirada al màxim.

                              Míryam


1. Aquí tens el que pensa de la poesia una antiga alumna de 2n de PQPI.

A) Fes un resum de l'escrit. Els poetes,els escriptors.. s'expresen através de poemes perque es un cosa que et fa sentir millor. Na Miryam lo que diu es que a lo primer la seva tutora va dir-lis que tenien que escriure poemes i ella tenia un poc de por ja que no en sabia molt pero apoc a poc li va anant agradant molt i que are ho faria encantada si estagues en un lloc tranquil.

B) Escriu les idees principals del text.Que les persones que els hi agrada fer poemes ho fan perque els hi agrada molt i amb els poemes trasmets moltes coses desde alegria, tristor, amor.. i que no fa falta ser famos per escriure un poema.

C) Escriu la teva opinió personal sobre el que diu na Míriam.Ella te raó jo pens lo mateix. Al principi trobava que era una tonteria alló dels poemes pero grasis als poemes he apres moltes coses i m'han fet canviar molt. Els poemes trasmeten moltes coses i no es tant dificil fer poemes només has de tenir imaginació, tranquil·litat . I es una cosa que te ajuda molt alhora de la veritat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada