diumenge, 14 de novembre del 2010

Sota el meu llavi i el seu de Joan Salvat-Papasseit.

2. Comenta, al teu blog en una nova entrada, el poema Sota el meu llavi i el seu de Joan Salvat-Papasseit.



SOTA EL MEU LLAVI EL SEU
Sota el meu llavi el seu, com el foc i la brasa,
la seda dels seus rulls com el pecat més dolç
-i l'espatlla ben nua
   ben blanca 
l'ombra corba
  incitant
   de l'esguard: 
encara un altre bes
   un altre
    un altre 
-quin perfum de magnòlia el seu pit odorant!  
Joan Salvat-Papasseit.


 A. Quin és el primer vers en què el poeta ens fa evident el tema del poema?

Sota el meu llavi el seu, com el foc i la brasa.

B. Sintetitza en una frase l'assumpte del poema "Sota el meu llavi i el seu".

Es una manera de dir que s'estan besant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada