dilluns, 18 d’octubre del 2010

Els meus millors amics


                                                   
                                                                                          
          Els meus millors amics




Ells son els meus millors amics:en Mayo, n'André, Mª Antonia. Perque m'han demostrat que son amics que sempre han estat per lo bo i lo dolent que sempre que he nesecitat d'ells han estat,estic molt contenta de poder confiar en ells perque ho son tot per jo. Sempre que he estat triste m'han tret una rialla, m'han donat una abraçada i han fet que un dia negre tornes de colors per jo. Sempre que he tengut problemes han estat igual que jo. Són persones en les que pots confiar perque mai tan fallat. En Mayo i na Mª Antonia viuen a Santanyí i cada dia els veig, en canvi n'André no ell viu un poc més enfora pero a pics ens veim, pero xerram sempre per l'ordinador, ens cridam i sabem com estam. M'agrada sortir amb ells de festa, a passejar, a jugar a futbol cuan ens aburrim, anar al cine amb ells, i disfrutar cada dia minut a minut perque son la famamilia que mai he tengut que grasis a ells soc molt feliç i els donc les grasies per tots els moment que am passat i els que passerem mentre esteguem junts. Si un dia em faltara uns d'ells ho passaria molt malament perque ells son la meva vida i per ells o sonc tot.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada