dilluns, 14 de febrer del 2011

Carta d'amor

1. Escriu una carta d'amor a un ser estimat, ja sigui correspost o no correspost, familiar o de parella... Vint línees com a mínim. Com sempre, acompanya-la d'una imatge...


La meva vida, t'estimo des del primer moment que et vaig conèixer, i molt més, més ara, perquè el camí que hem recorregut m'ha unit tant a tu ....

A través de la nostra vida junts, hi ha hagut tants èxits, satisfaccions i fets inoblidables, que han minimitzat les coses difícils perquè sempre junts hem recollit els trossos de somnis trencats per crear nous.

T'estimo per la teva paciència, per la teva comprensió,
per la calor dels teus braços que em recorda on està el meu refugi, la meva llar, la meva passió ....

T'estimo perquè em vas donar la llibertat perquè descobrís el que més valoro en tu.

T'estimo perquè em fes donat fortalesa quan el meu cor ha estat a punt de defallir, i m'has donat en aquest moment el que més necessitava .... seguretat!!! per atrevir-me a volar!!!!

T'estimo, per la forma en què em fas sentir estimada .... perquè tu fes estat la meravellosa persona que em fes ensenyat totes les oportunitats que té la vida ....

2. Penja vuit imatges que expressin amor.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada