dimecres, 2 de febrer del 2011

el meu al·lot

2. Fes una entrada lliure sobre un tema que t'interessi especialment.


 Si el meu cor torna a estranyar una vegada més
Vull que tornis a on jo estigui
I és que no puc viure sense el teu amor
Jo et sento en el meu pit
No vagis si us plau
No vagis d'aquí (princesa)
Que sempre estaré aquí
Que sense tu puc morir
I és que noo, no puc viure sense el teu calor
Torna als meus braços el meu amor
No importa el que diguin si ets aquí (si ets aquí)
Si el meu cor torna a estranyar una vegada més
Vull que tornis a on jo estigui
I és que no puc viure sense el teu amor
Jo et sento en el meu pit
No vagis si us plau (no no no)
Dóna'm una oportunitat (No puc estar sense tu)
Jo et vull besar
I és que visc enamorat (I love you)
El meu amor, per a mi tu ets especial
que al meu costat tornaràs
Encara que passin els anys sempre et vaig a estimar (Et vaig a estimar)
Si alguna vegada vaig somiar amb la felicitat
No podria comparar-la amb la pau que tu em dones
Més que un sentiment

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada