diumenge, 21 d’agost del 2011

entrada libre EL MEU FUTUR

1. fes una entrada lliure del tema que vulguis.

EL MEU FUTUR



 

El meu futur anar-me el dia 8 de octubre a Estats Units Miami Florida a fer la meva vida allà. m'agradaria molt que la vida me aniguès bé per allà, ja que per Mallorca les coses no estan molt bé.Miami es un lloc bastant guapo i maravillos allà hi ha moltes opcions de feina, estudis, treballs moltisimes coses. Si tot en va bé esper estar per allà molt de temps perque no m'agradaria estar un temps i tornar soc una persona que m'agrada descubrir llocs nous i sempre intnet acomodarme com pugui. Esper poder seguir estuiant, fent una bona feina i aprenguent cada dia mes coses, tenir una familia maravillosa, i ser feliz lo maxim posible.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada