dijous, 11 d’agost del 2011

Tema lliure "EL MEU CENTRE"

El Meu Centre vaig entrar el dia 3 de maig del 2011 al centre de NORAI de Palma al principi no m'agradaba gaire perque era un poc complicat hi havia massa nins peró amb el temps me arribat acostumar moltissim ara m'agrada molt tenc tot el que vull, m'ajuden moltissim, surt cada dia, anam de excursións, anam de festes, esta molt be la veritat cada dia surt de 16h/23h o a 21h segons els dies, vaig repàs, i feim moltissimes coses mai estic aturada m'agrada moltissim i  no m'arepentes de haver estat en el centre ara ja fa quasi 4 messos i ja estic molt acostumada ara també ja podre anar a casa meva i estic molt be :D. Cada estiu estava molt aburrida ja que no feia gaire cosa i estava a casa sempre tota sola are que estic al centre amb despert a les 8 del demati i no tur de fer coses i no me aburesc gens no mica. Estic aprenguent moltes coses bones i se que m'ajudaran moltisim al llarg del temps.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada