diumenge, 21 d’agost del 2011

sota el mateix estel

Feina per avui dimarts 10 de maig de 2011



            1. Explica què significa per a tu el projecte "Sota el mateix estel" i què t'ha aportat durant el curs. Mínim cinc línies.

per a mi el projecte sota el mateix estel significa que la nostra tutora va enviar a la poetesa carolina una descripció de tos nosaltres i ella va fer una imaginació i va fer aquest nom sota el mateix estel. Ami m'agrada molt aquesta rase ja que si tens imaginació li treus un bon profit. L'entrada que mes m'ha agradat ha estat  sobretot els temes lliures perque podies escriure coses teves i era una racó per tu on podies gaudir de escriure el que mes te agradava.

            2. Fes una descripció del teu grup de classe. Pensa que podria anar inclosa a la introducció del nostre llibre.
 
El meu grup de classe es molt especial per a mi perque son nins que ja fa 1 any que compartesc amb ells moltes de coses i especialment aquest any he compartit moltissimes coses i mes el blog un espai avon podies escriure moltes coses i ens enviaven comentaris. La veritat que desde que el primer i segon de pqpi m'ha agradat molt. La gent era magnifica i la estimava moltisim encare que sempre tenguessim les nostres coses pero estic motl orgullosa del meu grup.Sobre tot ma agradat compertir els meus secrets, les festse, les rialles, el temps amb aquestes persones.
           3. Fes un escrit en forma d'agraiment a na Carolina Ibac per la seva atenció amb nosaltres al llarg del curs. 

Carolina estic molt orgullosa que al llarc de aquest curs  hagis  fet aquest poemes per noltros ja que per alguns ens ha servit moltissim per comprende moltes coses, per entendre el sentit dels poemes a jo especialment m'ha servit de molt i estic molt orgullosa de tot el que as fet per noltros i el temps que as dedicat peruque nosaltres fesim aquest blog moltissimas grasies i estic molt orgullosa de haver conescut petons






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada